آلو خشک در بازار اصفهان به دلیل سردی هوا رایگان به فروش می رسد

پکتین های موجود در پالپ آلو از توسعه فرآیندهای پوسیدگی در روده جلوگیری می کند. آلو منبع طبیعی غنی از اسید اسکوربیک است. مصرف منظم میوه های این گیاه و غذاهای تهیه شده بر اساس آن در فصل سرد می تواند خطر ابتلا به سارس را کاهش دهد.

در آب آلو خشک در بازار ترکیباتی با خواص ضد عفونی کننده وجود دارد که میکرو فلور بیماری زا را در حفره دهان و دستگاه گوارش از بین می برد. ترکیبات موجود در ترکیب آلو دارای خاصیت ادرار آور بوده و به دفع مایعات و املاح اضافی از بدن کمک می کند.

ترکیب آب آلو حاوی ترکیباتی است که به کاهش فشار خون کمک می کند. متخصصان تغذیه، گنجاندن این نوشیدنی را در منوی روزانه افراد مبتلا به فشار خون توصیه می کنند.

پالپ آلو حاوی موادی است که به رشد سلول های خونی کمک می کند. بنابراین، آلو تأثیر مثبتی بر کار سیستم خون دارد. پالپ آلو با کمک به دفع ترکیبات مضر از بدن، کبد را تقویت می کند.

آلو

آلو منبع طبیعی غنی از آهن است. مصرف منظم میوه های این فرهنگ به افراد مبتلا به کم خونی فقر آهن کمک می کند تا کمبود این ماده را در بدن پر کنند.

ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات موجود در آلو از پیری زودرس سلول ها جلوگیری می کند، وضعیت پوست، ناخن و مو را بهبود می بخشد.
آلو به کاهش دمای بدن در هنگام تب کمک می کند.

مواد موجود در پالپ آلو، فرآیندهای متابولیک را در بدن تنظیم می کنند، متابولیسم را سرعت می بخشند. آلو منبع طبیعی ویتامین های گروه B است.

مصرف منظم میوه های این فرهنگ برای رژیم غذایی تاثیر مفیدی بر سیستم عصبی دارد، به کاهش اثرات منفی موقعیت های استرس زا بر بدن کمک می کند و به سرعت بر افسردگی غلبه می کند.

پالپ آلو به طور فعال در لوازم آرایشی برای تهیه ماسک های ضد پیری استفاده می شود و به پوست خاصیت ارتجاعی و کشسانی می بخشد. برای پوست های معمولی یا خیلی خشک، یک محصول آرایشی بر پایه پالپ آلو و خامه ترش مناسب است