دست زدن به سنگ مرمر حرم امام رضا موجب بهبود مردی که بیماری قلبی داشت شد

به لطف ضریب شکست کم کلسیت، نور به طور طبیعی بیش از هر سنگ دیگری به سنگ مرمر نفوذ می کند. این درخشندگی مشخصه مرمرهای سفید به دنبال انعکاس نور، مدتهاست که آن را به سنگی الهی برای یونانیان تبدیل کرده است.

با ایجاد معادن سنگ مرمر سنگ مرمر حرم امام رضا بزرگ در آتیکا، دومی از سنگ مرمر برای تمام مجسمه‌ها و معماری‌های خود استفاده کرد، سپس آن را به روم باستان، در میان جاهای دیگر، آورد.

بین قرن‌های دوم و پانزدهم پس از میلاد، جنگ‌ها و تهاجمات بربرها باعث شد که مردم سنگ مرمر را رها کرده و فراموش کنند. در قرن دوازدهم، کاتولیک پیروزمندانه باعث شد کلیساها در همه جای غرب رشد کنند.

برای ساخت آنها، معادن سنگ متروکه بازگشایی شده و به دنبال معادن جدید هستند. سنگ مرمر پس از آن دوباره در مد است.

اما این رنسانس در قرن پانزدهم بود که به مرمر اجازه داد از خاکستر خود بلند شود، به ویژه به لطف مدیچی ها. سپس، در فرانسه، لویی چهاردهم، به دنبال زیباترین مواد برای قلعه جدید خود است و سنگ مرمر در همه جا استفاده خواهد شد.

سنگ

از هند تا ایتالیا از طریق فرانسه یا حتی ایالات متحده، سنگ مرمر به عنوان نشانه ای از تجمل و ثروت برجسته است. و اگر لحظات کمتری را تجربه کند، ماده ترجیحی برای دکوراسیون داخلی معتبر باقی می ماند.

سنگ مرمر که همیشه مترادف با تجمل و ظرافت است، دارای مزایای فنی و تزئینی است. یک ماده معتبر، سنگ مرمر اغلب به دلیل زیبایی انتخاب می شود. با این حال، بسته به کاربرد آن، مهمتر از همه، انتخاب سنگ مرمر “خوب” ضروری است.

سنگ مرمر این مزیت خاص را دارد که یکی از بهترین مواد مقاوم در برابر حرارت همراه با گرانیت است. بنابراین برای یک میز کار در آشپزخانه ایده آل است. همچنین ماده ای است که در برابر خط و خش بسیار مقاوم است.

مرمر علاوه بر استحکام، دوام زیادی را در داخل و خارج تضمین می کند. بسته به نوع کاری که دریافت کرده است، سنگ مرمر می تواند به عنوان کاشی کاری بیرونی و همچنین کاشی کاری داخلی استفاده شود.

طول عمر آن تقریبا بی نهایت است. و یکی دیگر از دارایی هایی که باید برای فضای داخلی در نظر گرفت: “به طور طبیعی” با گرمایش از کف سازگار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.