کمبود صنایع چوبی پاسارگاد موجب قطع شدن گاز در 20 استان کشور شد

چوب در زندگی روزمره ما همه جا حضور دارد و کاربردهای آن بسیار زیاد است. چوب در بسیاری از بخش ها از ساخت و ساز، مبلمان، لوازم التحریر، انرژی و مواد شیمیایی استفاده می شود!

در بحران بهداشتی و اقتصادی که ما از آن عبور می کنیم، صنایع چوبی پاسارگاد و فرانسه در حال آماده شدن برای احیا و راه اندازی مجدد فعالیت است. برای حمایت از شما در انتخاب‌های مصرف مسئولانه‌تر و حمایت از اقتصاد فرانسه، چوب فرانسوی انتظارات شما را برآورده می‌کند: تامین مسئولانه، اتصال کوتاه، اعتماد و شایستگی.

در ادامه اقدامی که توسط FNB راه اندازی شد تا یادآوری شود که اره سازان و صنعتگران فرانسوی برای ارائه محصولات چوبی فرانسوی با کیفیت به شما، حفظ مشاغل در قلمرو و ارائه خدمات محلی تلاش می کنند.

به منظور شناخت بهتر پیشنهاد محصول موجود، این هفته، محصولات چوبی فرانسوی را که برای استفاده ساختاری در نظر گرفته شده است، به عنوان مثال چوب مورد استفاده در ساخت و ساز از منابع فرانسوی و تبدیل شده در فرانسه را برجسته می کنیم.

صنایع

اجرای چهارچوب ها و سازه ها با اسکلت چوبی نیازمند چوب های مقاوم در عین سبک بودن است. این کاربردها برای عناصری مانند تیرها، تیرها، پایه‌ها، تکه‌های متقاطع، تیرچه‌ها، پرلین‌ها و تیرچه‌ها بسیار چوب‌بر هستند.

بنابراین، برای محدود کردن هزینه‌های سفر و ماندن در بسته‌های بودجه اغلب محدود، ضروری است که محصولات را به مقدار در دسترس داشته باشید. اینها چوب جامد خشک شده، خام، تراشیده شده ، یا چوب بازسازی شده با انگشت، چسب هستند.

چوب های مهندسی شده به ویژه به دست آوردن قطعات ساختاری بزرگ و پایه های با مقاومت بالا را ممکن می سازد. تمام چوب های نرم قابل استفاده است.

چوب های سخت خاصی مانند بلوط، شاه بلوط، صنوبر و راش برای این مصارف مناسب هستند. پانل های چند لایه متقاطع جامد یکی از راه حل های نوآورانه موجود است که به ویژه برای ساختمان های چوبی متوسط ​​و بلند استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.