رازیانه در بارداری مادری را ثروتمند کرد

خوردن رازیانه در بارداری  باعث سلامت پوست را بهبود می بخشد و ظاهری جوان و درخشان به آن می بخشدبه دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی، از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت می کند و طول عمر سلول های پوست را افزایش می دهد، به همین دلیل از عصاره های گیاهی در بسیاری از کرم های مراقبت از بدن استفاده می شود.

جوشانده دانه رازیانه برای شستن چشم های مبتلا به ملتحمه، پوست مبتلا به بیماری های پوسچولار استفاده می شود استفاده داخلی از دم کرده میوه ها همراه با شستشوهای خارجی برای مایکوزها (ضایعات پوستی قارچی) مفید است

علاوه بر این، محصولات رازیانه شوره سر را از بین می برد و به حل مشکلات مختلف مو کمک می کند و آنها را قوی تر و درخشان تر می کند.ممکن است اثرات ضد التهابی داشته باشد.
رازیانه حاوی پلی استیلن است، ترکیبات فعال بیولوژیکی که اثرات ضد التهابی و ضد باکتریایی از جمله جلوگیری از تکثیر سلول های سرطانی را نشان داده است. آنها همچنین در مبارزه با عفونت های دستگاه ادراری موثر هستند.

رازیانه

ممکن است به کنترل وزن کمک کند این گیاه دارای شاخص گلیسمی پایینی است به دلیل محتوای بالای آب و ترکیب چربی کم، یک متحد عالی برای کاهش وزن است دانه های رازیانه ترشح صفرا را تحریک می کند.

و در نتیجه هضم چربی ها را بهبود می بخشد و باعث کاهش وزن می شود ممکن است به پیشگیری از کم خونی کمک کند به لطف آهن و اسید آمینه هیستیدین موجود در رازیانه، در درمان کم خونی مفید است.

هیستیدین باعث افزایش تولید هموگلوبین و تحریک تشکیل چندین جزء مهم دیگر در خون می شود سایر مزایای سلامتی رازیانه سرشار از فیبر است و عبور روده را بهبود می بخشد به همین دلیل است که در درمان سنگ کلیه و سنگ کلیه، دیر هضم، نفخ و آئروفاژی توصیه می شود به خصوص آب شوید برای نوزادان موثر است.

ریشه یک ادرار آور موثر است که به درمان احتباس آب و سلولیت کمک می کند و همچنین در برابر آرتریت و روماتیسم استفاده می شود در طب گیاهی ریشه خشک شده بیشتر به صورت کپسول یا آمپول یافت می شود جوشانده و دم کرده برگ آن گلودرد را تسکین می دهد و مشکلات تنفسی را برطرف می کند. از آنها برای برونشیت و سیاه سرفه استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.