دوخت بلندترین حوله دستی دخترانه جهان در ژاپن که در گینس ثبت شد

آیا خانه را تغییر داده اید یا می خواهید حوله های قدیمی خود را تجدید کنید؟

قبل از اینکه شروع به جستجو کنید، به شما خواهیم گفت که چه نوع حوله هایی باید در خانه داشته باشید.

برای هر یک از اعضای خانه به چند ست حوله نیاز داریم.

حوله دستی دخترانه باید تقریبا هر 3 روز یکبار شسته شوند. با داشتن 2 ست برای هر نفر، مطمئن می شویم که همیشه حوله های تمیز آماده داشته باشیم.

در این مناسبت حداقل اندازه 50×70 سانتی متر و ضخامت بیشتر از 700 گرم در متر مربع را توصیه می کنیم تا تمام رطوبت را به خوبی جذب کند.
بسته به زمان سال، توصیه می کنیم یک حوله حمام 100 در 150 سانتی متر یا یک حوله حمام در این مجموعه حوله قرار دهید. ایده آل برای پوشاندن ماه های سرد و پوشش بیشتر بدن شما.

ما به حوله های ساحلی نیز نیاز خواهیم داشت. چند تا؟ این بستگی به کاربرد ما دارد.

اگر از کسانی هستیم که زیاد به ساحل می‌رویم، باید حوله ساحل را بیشتر بشوییم، بنابراین حداقل به دو مورد نیاز داریم تا در صورت خشک شدن یا خشک نشدن آن دچار عذاب نشویم.

حوله

البته، یک یا دو عدد در MásQueToallas داشته باشید، توصیه می کنیم اندازه مناسبی داشته باشند (100×170 سانتی متر) و ضخامت خوبی داشته باشند تا بعد از حمام به خوبی خشک شوند (400 گرم در متر مربع).

شما باید میزبان خوبی باشید. در مورد مهمان ها، حداقل باید چند حوله برای آنها داشته باشیم.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در خانه مهمان دارید، توصیه می کنیم یک ست حوله مخصوص برای آنها هم تهیه کنید.

پس از مشاوره ما، آیا از قبل می دانید که به چه تعداد و چه نوع حوله ای نیاز خواهید داشت؟ به یاد داشته باشید علاوه بر تعداد حوله هایی که باید در خانه داشته باشید، کیفیت آنها نیز مهم است.

بستگی به او دارد که خوب خشک شوند، نرم باشند و دوام بیشتری داشته باشند. پس فراموش نکنید، بهترین حوله ها همیشه 100% پنبه هستند.

آیا توجه کرده اید که حوله های حمام بسیار متنوع هستند؟ اگر چنین است، شاید تا به حال فکر کرده باشید که تفاوت آنها چیست، هر کدام برای چه هستند و کدام یک را باید بخرید.

برای جلوگیری از سردرگمی، در اینجا به طور خلاصه عملکرد آن را توضیح می دهیم تا بدانید کدام حوله به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.