کیف چرم عسلی و شگفتی درباره آن که نمیدانستید

بافت خاص، طراحی کلاسیک کیف چرم عسلی همیشه به روز، نرمی و لطافت که در اولین لمس کیف احساس می شود این چیزی است که مدل های چرم اصل را مورد تقاضا قرار می دهد برای اینکه چنین کیفی را به درستی انتخاب کنید.

و روی یک محصول چرمی که از نظر دوام و عملکرد به طور قابل توجهی پایین تر است، قرار نگیرید، باید زرنگ باشید کیف ها باید دارای برچسب هایی باشند که نشان دهند از چه موادی ساخته شده اند. در محصولات ساخته شده.

از چرم اصل، یک کاوشگر نیز ارائه می شود که نمادی از پوست یک حیوان است و شکل مناسبی دارد روی آن نوشته شده است چرم اصل چرم واقعی یا علامت مشابه دیگری استفاده شده است لطفا توجه داشته باشید که از نظر ساختار، الگو، کیفیت پوشش، پروب باید کاملاً با مواد محصول مطابقت داشته باشد. وقتی آنها متفاوت هستند.

شما با یک جعلی سروکار دارید اگر ویژگی های آن را بدانید و دستکاری های استاندارد را انجام دهید، می توانید مطمئن شوید که کیف از چرم طبیعی ساخته شده است.

کیف

فلپ یا دسته کیسه را فشار دهید اگر از چرم طبیعی ساخته شده باشد، در عرض چند دقیقه شکل آن ترمیم می شود، چین و چروک ها یکدست می شوند هنگامی که می خواهید پوست را بکشید همین اتفاق می افتد  به سرعت به شکل اولیه خود باز می گردد.

اما، مهم است که زیاده روی نکنید، می توانید پوست را کشش دهید، چین و چروک هایی وجود خواهد داشت. همچنین، باید بدانید که پوست می تواند از انواع مختلف، ضخامت، با ویژگی های فردی خود باشد. بنابراین، برای مثال، بعید است .

که بتوانید پوستی مانند شورا یا پارچه زینتی را خم کنید یا بکشید، زیرا بسیار ضخیم است. به بافت سطح توجه کنید، اغلب در محصولات چرمی الگوی هرج و مرج است، و در چرم، منافذ به نظر می رسد با دست کشیده می شوند.

زیرا به طور متقارن روی سطح قرار دارند پوست گرم است این به راحتی قابل بررسی است کف دست خود را به مدت 30-40 ثانیه روی سطح کیف قرار دهید. کیف چرم اصل گرم می شود اگر همین آزمایش را با یک کیف چرم مصنوعی انجام دهید.

ممکن است یک علامت خیس روی سطح ظاهر شود و ممکن است عرق روی دست ظاهر شود این به دلیل این واقعیت است که این ماده از نظر تنفس و رطوبت با پوست متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.