آن چیزی که آبزی پروران میگو باید بدانند

کارشناسان، مقامات دولتی و رهبران صنعت نگران پایداری آبزی پروری میگو معتقدند که آنچه را که کشاورزان باید بدانند و باید انجام دهند را می دانند.
آنها پایداری را به عنوان یک مشکل فنی در نظر گرفته اند که در سطح مزرعه باید با پرورش میگو خشک شور و مدیریت بهتر استخرها و مشاغل حل شود. انتظار می رود کدهای رفتاری، استانداردها و مقررات، رویه های انحرافی را منطبق کنند.
پرورش دهندگان میگو پفکی خانگی اغلب درگیر یک بازی چالش برانگیز دانش هستند که در آن معیشت آنها در خطر است. در زنجیره کالا روابط متعددی هم با تامین کنندگان و هم با خریداران وجود دارد که همه آنها قابل اعتماد نیستند.
شبکه های اجتماعی که پرورش دهندگان میگو سنگی به آن تعلق دارند برای غربال کردن اطلاعات نادرست و افزایش بینش از تجربیات شخصی در یادگیری از طریق انجام کار بسیار مهم هستند.
کشاورزان موفق از طریق سمینارها، کارگاه‌ها و کلوپ‌هایی که در آنها دانش و شیوه‌ها به طور مداوم مورد ارزیابی مجدد قرار می‌گیرند، بخشی از فرهنگ یادگیری می‌شوند.
ترکیب روابط عمودی و افقی مجموعه‌ای از عرصه‌های جایگزین را ایجاد می‌کند که با هم برای پر کردن شکاف‌های دانش و عمل برای پرورش دهندگان میگو ببری بوشهر ضروری هستند.
ابتکارات دولت و صنعت برای بهبود پیوندهای بین دانش و عمل برای پایداری تا حد زیادی با هماهنگی انگیزه ها موفقیت آمیز بوده است: میگو در محیط های سالم بهتر رشد می کند و استفاده از منابع کمتر به معنای سود بیشتر است.
  • منابع:
    1. Knowledge and innovation relationships in the shrimp industry in Thailand and Mexico
  • تبلیغات: 
    1. برای این که موفق باشیم بخندیم
    2. به نظر شما کنگر فرنگی دوست پوست شماست یا دشمن آن؟
    3. حمله ملخ های غول آسا به انبار ذرت در چین خبرساز شد!
    4. بخاری هیزمی در کلبه جنگلی جان سه گردشگر را گرفت!