افتادن لامپ ال ای دی اشکی از دست مردی موجب پیدا کردن جواهر 5 میلیاردی شد

فیلیپس، یکی از برندهای پیشرو جهان در صنعت روشنایی، حقایق نادرست در مورد لامپ های ال ای دی را روشن می کند که از زمان اختراع نور، رادیکال ترین تحول در نورپردازی به حساب می آیند.

هدف فیلیپس پایان دادن به باورهای غلط در مورد لامپ ال ای دی اشکی هایی است که از طراحی پایدار پشتیبانی می کنند، دوام بیشتری دارند و نسبت به بسیاری از لامپ های دیگر انرژی کمتری مصرف می کنند.

اوزگه سوزن، مدیر بازاریابی نورپردازی فیلیپس، با ارائه اطلاعات در مورد این موضوع، گفت: “نورپردازی LED نسبت به بسیاری از محصولات نورپردازی دیگر مزایای زیادی دارد. انرژی کمتری مصرف می کند، ماندگاری طولانی دارد، سازگار با محیط زیست است و برای سلامتی بی ضرر است.

در آخرین نقطه نورپردازی، متوجه شدیم که مصرف کنندگان از این ویژگی ها و ویژگی های مشابه بی اطلاع هستند و اطلاعات نادرست زیادی در مورد این فناوری دارند.

به همین دلیل، ما می‌خواستیم باورهای غلط شناخته شده در نورپردازی را آشکار کنیم و در مورد LED که بهترین فناوری است که می‌توانیم استفاده کنیم، آگاهی و آگاهی ایجاد کنیم.

لامپ

افسانه 1: لامپ های LED مصرف انرژی کمی کمتر از لامپ های معمولی دارند

جواب: هم درست و هم غلط. لامپ های LED در مقایسه با لامپ های معمولی انرژی بسیار کمی مصرف می کنند. زیرا لامپ های LED 90 درصد انرژی کمتری مصرف می کنند و نور بیشتری تولید می کنند.

به این ترتیب به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کنند. با تعویض تمام لامپ های یک خانه با لامپ های LED می توان تا 30 درصد در قبض برق در پایان ماه صرفه جویی کرد.

در عین حال، لامپ های LED دارای برچسب رده انرژی A+ یا A++ هستند. یعنی یک لامپ LED به کاهش قبض برق و در نتیجه صرفه جویی در هزینه از لحظه خرید کمک می کند.

افسانه 2: روشنایی لامپ های ال ای دی بستگی به وات آنها دارد

پاسخ خیر است. بسیاری از مردم فکر می کنند که هر چه وات یک لامپ بیشتر باشد، آن لامپ روشن تر خواهد بود. اما توان وات دقیقاً میزان مصرف برق یک لامپ است. روشنایی یک لامپ در واقع بر حسب لومن اندازه گیری می شود.