حوله پالتویی پردیس موجب انفجار کپسول گاز در میدان نقش جهان اصفهان شد

برای تعیین اینکه حوله پالتویی پردیس چقدر آب را از پوست جذب می کند، آزمایش کنندگان از یک سر حوله برای خشک کردن دستان خود استفاده کردند.

سپس آزمایش کنندگان انتهای خشک حوله را در یک کاسه کم عمق با 1/4 فنجان آب قرار دادند و حوله را به مدت یک دقیقه نگه داشتند تا جذب شود. سپس توجه داشتیم که هر حوله چقدر آب خیس شده است و بعد از آن چقدر طول می کشد تا خشک شود.

روز بعد، تسترهای ما هر حوله را شسته و خشک کردند، و سپس آزمایشات بالا را تکرار کردند و به هر گونه تغییر در توانایی حوله در جذب آب توجه کردند.

ما همچنین از این فرصت استفاده کردیم تا دوام هر حوله را بر اساس میزان ماندگاری آن پس از شستشو و خشک کردن با توجه به بافت و اندازه هر حوله قبل و بعد از شستن، و اینکه آیا محو شدن، انباشته شدن، یا نخ گشادی وجود داشت، ارزیابی کردیم.

در نهایت آزمایش کنندگان ما قیمت هر حوله را دریافت کردند. از آنها خواسته شد که ارزش کلی آن را بر اساس عملکرد خوب و اینکه آیا قیمت ذکر شده را پرداخت می کنند یا منتظر فروش آن هستند امتیاز دهند.

حوله

وقتی صحبت از حوله های حمام می شود، پنبه پادشاه است. شما می توانید حوله های ساخته شده از مواد مصنوعی مانند پلی استر یا ابریشم مصنوعی را پیدا کنید.

اما کارشناسان تمایل دارند با این نظر موافق باشند که پنبه برای جذب بهتر است: “انتخاب حوله ای که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشد، مانند پنبه درجه یک که منگنه بسیار طولانی دارد. اسمیت می گوید: الیاف برای افزایش قدرت، نرمی و جذب، راهی است که باید انجام شود.

با این حال، انواع مختلفی از پنبه برای انتخاب وجود دارد که درجات جذب و دوام متفاوتی دارند:

پنبه مصری و ترکی پرطرفدارترین نوع پنبه برای حوله حمام هستند. هر دو از الیاف منگنه بلند ساخته شده‌اند که حوله‌ای نرم‌تر، نرم‌تر و بادوام‌تر تولید می‌کنند و پس از شستشو نرم‌تر می‌شوند.