شخصی به دلیل مصرف زیاد بادام سنگی صادراتی به 20 سال حبس محکوم شد

این ماده معدنی ضروری برای فرآیندهای بدن مانند متابولیسم، جذب آهن، سلامت سیستم ایمنی، ایجاد گلبول‌های قرمز خون و تشکیل کلاژن برای ساخت استخوان‌ها و بافت‌های سالم حیاتی است. مطالعات نشان داده اند که می تواند در برابر بیماری های قلبی عروقی محافظت کند یا به بهبود علائم آن کمک کند.

بادام سنگی صادراتی منبع گیاهی خوبی از کلسیم است و می تواند به حفظ استخوان ها، ماهیچه ها و اعصاب قوی کمک کند. فسفر نیز مانند کلسیم به سلامت استخوان ها و دندان ها کمک می کند و در عین حال به رشد مناسب و ترمیم سلول ها در بدن کمک می کند.

بادام نیز سرشار از ترکیبات گیاهی سالم و قدرتمند است. دکتر کاتز توضیح می دهد: «آنها منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها و استرول های گیاهی هستند که اثر کاهش چربی دارند.

آنها همچنین مملو از فلاونول ها هستند، گروه دیگری از ترکیبات گیاهی، به ویژه کورستین و کامفرول، که هر دو در کاهش التهاب در بدن و تقویت سیستم ایمنی فوق العاده موثر هستند.

اکنون که می دانیم بادام چقدر برای ما مفید است، باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. دکتر کاتز می‌گوید: «یک مسئولیت بالقوه، مانند اکثر آجیل‌ها، این است که سرشار از کالری هستند.

بادام

با این حال، او و تیمش مطالعاتی را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد بادام چقدر سیرکننده است و به طور طبیعی به ما کمک می‌کند از زیاده‌روی در عین تامین تمام این مواد مغذی عالی جلوگیری کنیم.

نکته دیگر: دکتر کاتز می‌افزاید: «مراقب کارهایی که با آنها می‌شود، باشید». «بادام بو داده شده با عسل ممکن است در روغن سرخ شود و مشخصات اسیدهای چرب را تغییر دهد.

خیس شده در عسل، اضافه کردن مقدار زیادی شکر؛ و نمک زده و مقدار زیادی سدیم اضافه کنید. این دیگر همان غذا نیست.» بادام هایی که تفت داده شده و نمک زده شده اند، اگرچه خوشمزه هستند، اما ممکن است با روغن های اضافه شده پخته شوند و مقدار مناسبی سدیم اضافه شوند.

یک راه آسان برای اینکه دقیقاً با چه چیزی می‌خرید آشنا شوید، نگاهی به برچسب مواد غذایی/مواد تشکیل دهنده آن است. در حالت ایده آل، همانطور که دکتر کاتز می گوید، بادام را در “وضعیت بومی” خود یا تا جایی که می توانید به شکل خام آنها نزدیک کنید. یعنی به دنبال بادام بدون نمک و خام یا بادام بو داده خشک باشید.