مصرف گلابی آنجو برای درمان دردهای عضلانی و درد زانو

با وجود تعداد زیادی درخت گلابی آنجو مختلف، ممکن است گیج کننده باشد که کدام یک برای شما مناسب است. در نتیجه، ارزش توجه به موارد زیر را دارد:

سایت: گلابی به گرما و نور خورشید بیشتری نسبت به سیب نیاز دارد تا به خوبی میوه دهد. آنها همچنین زودتر گل می دهند بنابراین بیشتر در معرض خطر سرماهای بهاره هستند. برای بهترین نتیجه، مکانی گرم، رو به جنوب یا غرب و در باغ خود فراهم کنید.

اندازه باغ: اگر اندازه محدودیتی ندارد، یک درخت نیمه استاندارد انتخاب کنید، اما آنها برای یک باغ متوسط ​​خیلی بزرگ هستند. جایی که اندازه مشکل است، یک بوته، دوک، هرم یا

گیاهی که معمولاً با هرس کردن به یک ساقه اصلی، عمودی یا با زاویه 45 درجه، با شاخه های جانبی کوتاه باردهی محدود می شود.

سیب، گلابی، انگور فرنگی، گوجه فرنگی، انگور فرنگی قرمز و انگور فرنگی سفید اغلب به صورت کوردون رشد می کنند، به خصوص در جاهایی که فضا محدود است. نخود شیرین را می‌توان به‌عنوان حلقه‌ای برای تولید گل‌های بزرگ برای نمایشگاه پرورش داد.

گلابی

حلقه همه اینها را می توان در یک فضای کوچک یا حتی در گلدان پرورش داد. از طرف دیگر، گلابی ها را به عنوان بادگیر یا بادبزن در مقابل دیوار یا حصار آفتابی آموزش دهید.

دسر یا آشپزی: ارقام گلابی یا دسر یا آشپزی هستند، اگرچه برخی از آنها دو منظوره هستند.

ذخیره سازی: گلابی های اوایل فصل را در حالی که هنوز رسیده نیستندبرداشت کنید. میوه چیده شده به سرعت می رسد. گلابی میان فصل در ماه سپتامبر رسیده و باید در حالی که نارس است در اواخر اوت برداشت شود.

اکثر گلابی ها اواخر فصل هستند و باید در اواسط تا اواخر سپتامبر زمانی که اولین بادآورده ها ظاهر می شوند، برداشت شوند. گلابی‌های دیررس را مانند سیب‌های دیررس درمان کنید و تا زمان پیش‌بینی یخبندان روی درخت بگذارید. اینها در انبار می رسند.