معرفی پارچه مبلی مقاوم در برابر میکروب

پارچه های ضد میکروبی به طور ویژه توسط متخصصان پالت منسوجات فرموله می شوند. این با هدف تازه، تمیز و در نهایت بهداشتی نگه داشتن مبلمان نرم، بدون نیاز به تمیز کردن مداوم یا روکش کردن مجدد طراحی شده است.

پارچه های روکش ضد میکروبی گزینه ای عالی برای کاربردهایی هستند که ممکن است استفاده زیادی توسط افراد مختلف تجربه شود. به‌ویژه در حال حاضر، ضروری است که کسب‌وکارها و سازمان‌ها هدفشان توقف گسترش ویروس‌ها و باکتری‌های مضر باشد.

پارچه های ضد میکروبی کار می کنند زیرا در پارچه نساجی بروجرد با مواد شیمیایی خاصی که اجازه نمی دهد میکروب ها، ویروس ها و باکتری ها به سطح منسوجات نفوذ کنند، درمان می شوند.

کاهش گسترش عفونت و اطمینان از رعایت اقدامات بهداشتی و بهداشتی در محیط های مراقبت های بهداشتی با استفاده از پارچه های ضد میکروبی.

پارچه مبلی
پارچه‌های مقاوم در برابر میکروب، شبیه به پارچه‌های ضد میکروبی، برای جلوگیری از ورود میکروب‌های مضر به سطوح نساجی طراحی شده‌اند. مقاوم بودن پارچه مبلی جدید در برابر میکروب در واقع کیفیت پارچه‌های روکش را برای مدت طولانی‌تری بهبود می‌بخشد.

وقتی پارچه‌ها به مرور زمان پارچه مبلی ترک در معرض میکروب‌ها قرار می‌گیرند، ترکیب مواد به تدریج می‌تواند خراب شود.

بنابراین، بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها هنگام انتخاب پارچه‌های باکیفیت و پارچه‌های پرده، پارچه‌های مقاوم در برابر میکروب را انتخاب می‌کنند.

هتل‌ها، بیمارستان‌ها، محیط‌های آموزشی و حتی مغازه‌ها ممکن است پارچه‌های مقاوم در برابر میکروب‌ها را انتخاب کنند، زیرا آن‌ها فضاهای عمومی هستند که برای بسیاری از بازدیدکنندگان پاسخگو هستند.

  • منابع:
    1. The Importance of Fabric Durability
  • تبلیغات: 
    1. ماهی گران قیمتی که با طلا برابری می کند!
    2. کشف یکی از عجیبترین موجودات جهان در اعماق اقیانوس آرام!!
    3. با استفاده از این محصولات میزان IQ خود را بالای 160 ببرید
    4. ساخت اولین خودرو با استفاده از پلاستیک