نحوه تمیز کردن پارچه مبلی با بخارشوی یا مبل شوی

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

بخارشوی اثاثه یا لوازم داخلی. قبل از استفاده مطمئن شوید که توصیه‌های سازنده بیان می‌کند که مبل پارچه‌ای بی‌خطر است.

همچنین توجه داشته باشید که فقط به این دلیل که مبل شما در برابر آب ایمن است، آن را در برابر حرارت ایمن نمی کند. مانند سایر انواع پاک کننده ها، همیشه قبل از رفتن به بخار کامل (به قصد جناس) یک منطقه را آزمایش کنید!

چه باید کرد:

دفترچه راهنما را بخوانید. دلیلی وجود دارد که چرا بخارشوی با دستورالعمل ارائه می شود. قبل از شروع آنها را با دقت بخوانید.
ابتدا جاروبرقی بزنید. بهترین زمان مصرف پودر سنجد را به شما خواهیم گفت.

جاروبرقی مبل یا هر چیز دیگری قبل از تمیز کردن، تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند. کثیفی، گرد و غبار و سایر ذرات سست مانع نمی شوند و به بخارشوی شما یک بوم تمیز برای کار می دهند و پارچه مبلی ترک انتخاب خوبی می باشد.

پارچه مبلی

هوا را در گردش نگه دارید. یک پنکه را روشن کنید و تمام پنجره‌های اتاق را برای وزش باد شدید باز کنید. این کمک می کند تا گردش هوا قوی بماند و از تجمع و باقیمانده رطوبت جلوگیری کند و قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری به مراتب بالاتر رفته است.

ابتدا یک منطقه را آزمایش کنید. این مرحله آنقدر مهم است که باید تکرار شود. یک نقطه پنهان کوچک را برای آزمایش پاک کننده انتخاب کنید، مانند پشت یا داخل دامن مبل (اگر دارای یکی باشد، و اگر جنس داخل آن از همان پارچه بیرونی مبل ساخته شده باشد).

اجازه دهید مبل در هوا خشک شود و طرز تهیه زیتون سیاه بسیار ساده است.

وقتی مبل هنوز خیس است روی مبل ننشینید. برای کمک به خشک شدن اتاق، پنجره ها را باز نگه دارید. توجه داشته باشید که ممکن است طول شبانه مبل دست نخورده بماند تا کاملا خشک شود.

جاروبرقی آخرین. با جاروبرقی مجدد، هنگامی که اثاثه یا لوازم داخلی را بخارپز کردید، اطمینان حاصل کنید که هر گونه کثیفی که توسط پاک کننده شل شده است پاک می شود. فقط به یاد داشته باشید که قبل از جاروبرقی صبر کنید تا مبل کاملاً خشک شود!

  • منابع:
    1. How to Clean a Fabric Sofa
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن یک نوزاد در دستگاه بسته بندی!!
    2. خرید اینترنتی جایگزین روش های سنتی خرید شد
    3. مردی که با تعبیر خواب توانست صاحب هواپیما شود!
    4. آیا می دانستید قلب میگو در سرش قرار دارد!