پارچه مبلی نانو ترک که از آن برای ساخت پرچم کشور استفاده شده است

از میان پارچه مبلی نانو ترک یا لوازم داخلی موجود در این لیست، ریون احتمالا کمترین دوام را دارد. این یک الیاف نیمه مصنوعی شبیه به استات است زیرا از سلولز خمیر چوب به دست می آید.

همچنین به عنوان ویسکوز شناخته می شود، پایه چوبی ریون برخی از ویژگی های فیبر طبیعی را به آن می دهد. یکی از آنها توانایی آن در جذب آب است.

اگرچه نرم به نظر می رسد و مانند پارچه کاناپه نخی احساس راحتی می کند، اما نمی تواند همان رفتار را داشته باشد. برخورد خشن و استفاده منظم پارچه را کدر می کند. همچنین ممکن است باعث شود که مواد از شکل خارج شوند. ریون انتخاب خوبی برای خانه هایی با کودکان یا حیوانات خانگی نیست.

ابریشم که به خاطر احساس مجلل و بافت فوق العاده صافش شناخته می شود، یکی از گران ترین الیاف موجود است. به همین دلیل، این پارچه برای اثاثه یا لوازم داخلی رسمی مناسب است.

پارچه

یا مناطقی که نیاز به ظرافت دارند اما کاربرد زیادی ندارند. شما نمی خواهید از آن در یک اتاق نشیمن خانوادگی استفاده کنید. 5 ثانیه طول نمی کشد.

ابریشم پارچه ظریفی است که می تواند فضایی رمانتیک را در مکان مناسب ایجاد کند. اگرچه تعمیر و نگهداری بالایی دارد. این یکی که نیاز به خشکشویی و مکانی دور از نور خورشید دارد، به دستی ملایم نیاز دارد. این قطعاً فقط برای بزرگسالان است.

زمانی مخمل پارچه ای بود که فقط در اختیار خانواده های ثروتمند بود. حتی امروز هم پارچه ای مترادف با رفاه و تجمل است. با توجه به قیمت مناسب، یکی از گزینه های گران قیمت اثاثه یا لوازم داخلی نیز می باشد.
هر چند باید اعتراف کنید، قیمت آن ارزشش را دارد. زیبایی محض مخمل کافی است تا ظاهر یک اتاق را از حالت متوسط ​​به پرشور ارتقا دهد. این پارچه ظرافت و ظرافت را به نمایش می گذارد. به کاناپه‌ی فروتنانه‌تان حالتی از اصالت بدهید.