چرم ضخیمی که با برخورد دست یک مرد موجب ایجاد آسمان خراش در کشور شد

دستگاه شکاف به زیبایی برش می‌دهد و سطحی فوق‌العاده صاف به پشت قطعه تمام دانه و روی «بالای» جدید اسپلیت می‌دهد.

Split اکنون می تواند به عنوان چرم ضخیم نیز استفاده شود. اما یک تفاوت اساسی وجود دارد بدون دانه، بسیار شکننده تر از آنچه بود، است. به دلیل نداشتن ساختار الیافی محکم لایه دانه، چرم تقسیم شده اکنون بسیار کمتر انعطاف پذیر است و می تواند به راحتی پاره شود.

بنابراین برای مفید بودن باید ضخامت مناسبی را حفظ کند. با این حال، سطح بالای جدید آن را می توان به طور گسترده برای بهبود ظاهر آن درمان کرد.

با پوشاندن آن در یک لایه ضخیم از رنگدانه، یا به طور معمول، یک رنگ پلاستیکی یا روکش پلی اورتان که ​​همچنین می تواند با الگوی دانه ای برجسته شود، می توان اسپلیت را تقریباً دقیقاً شبیه چرم دانه کامل کرد.

چرم

ظهور دستگاه تقسیم برقی اولین استفاده انبوه از این اسپلیت ها را در سال 1950 به ما داد. امروزه ما همه چیز را می بینیم، از این “چرم کیفی” گرفته تا نقاشی های بسیار متقاعد کننده سافیانو یا کروک که تقریباً از چیز واقعی قابل تشخیص نیستند.

همین فرآیند پوشش PU همچنین برای اصلاح پوست‌های با کیفیت پایین‌تر استفاده می‌شود که در حالی که به طور کامل شکافته نمی‌شوند، سطح ناهموار کاملاً دانه‌بندی آن‌ها قبل از پوشاندن صاف می‌شود.

همچنین احتمالاً با دانه‌بندی یا نقش برجسته برای ایجاد یک سطح کاملا یکنواخت این روشی است که برای گسترش قابلیت استفاده پوسته‌های با کیفیت پایین‌تر، که در آن ممکن است نقص‌هایی در دانه وجود داشته باشد که در نتیجه با این «اصلاح» پوشانده می‌شود، استفاده می‌شود.

بنابراین، چرم اصلاح شده، در حالی که هنوز مقداری از دانه های سطحی خود را در اختیار دارد، به طور کامل پوشانده می شود و همچنین مانند چرم تمام دانه طبیعی پولیش و پتینه نمی شود.

در این تصویر، می توان تعریف بیشتری از دانه را در چرم طبیعی و ظاهر پرشده تر دانه پوشش داده شده در سمت چپ مشاهده کرد.