کفش کشتی معمولی که نابینایان را به مقصد می رساند

فصل کشتی به سرعت در حال نزدیک شدن است و ممکن است فکر کنید چه نوع کفشی برای این فصل نیاز دارید. بیشتر از این نگاه نکنید زیرا در این مقاله قصد داریم در مورد یک جفت کفش کشتی بزرگ که به خوبی گرد شده است صحبت کنیم که شما را ناامید نمی کند.

ما در گذشته تعدادی از کفش کشتی معمولی را بررسی کرده‌ایم، اما این بررسی از Nike Inflict 3 همان چیزی است که بیشتر از همه لذت بردیم. این واقعا یک جفت کفش عالی است که ارزش هر پنی را دارد.

نایک به دلایلی یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان است. آنها در طراحی کفش برای همه ورزش ها متخصص هستند. نایک همیشه یک هدف داشته است: ایجاد بهترین کفش‌ها، چه برای دویدن، چه برای بوکس یا کشتی.

انتخاب بهترین کفش کشتی نایک یک تصمیم شخصی است که به شکل پا و سبک بوکس شما بستگی دارد. ما متوجه شدیم که اکثر کاربرانی که این کفش ها را امتحان کردند بلافاصله عاشق آن شدند. این بررسی Nike Inflict 3 بر اساس مصاحبه با بوکسورها و متخصصان واقعی است.

کشتی

Nike Inflict 3 یک جفت کفش راحت و شیک است. آنها کاملاً شل قرار می گیرند، اما هرگز احساس نمی کنید که پاهایتان در داخل حرکت می کنند. افرادی که پاهای پهن دارند به خصوص دوست دارند آن ها را بپوشند.

Nike Inflict 3 تضمین می کند که کشتی گیران برای بردن هر ناک دان، امتیاز و پین آماده هستند. کشتی گیران وقتی وارد دایره می شوند در تیراندازی و خلاص شدن از شر حریفان خود مطمئن هستند، زیرا زیره های لاستیکی کفش هایشان به آنها چنگال لازم برای تسلط بر تشک را می دهد.

با رویه مش تنفسی، رقبا می‌توانند آزادانه حرکت کنند تا در طول مسابقات، تمرین‌ها و رقابت‌ها به برتری دست یابند و حریف خود را در دست بگیرند.

Nike Inflict حتی در سومین نسخه خود، راحتی، کیفیت و استایل فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها تغییر کند. قبل از مسابقه بعدی خود، یک جفت کفش Nike Inflict 3 ببندید و برای عملکرد خوب آماده شوید.