کودکی با پوشیدن پالتو پوست خز دار خفه شد

برخی از مردم پالتو بارانی که بلند نیز هست را با مردان بسیار مرموز و فیلم ماتریکس مرتبط می‌کنند، به‌ویژه اکنون که در مجموعه‌های مد روز برندهایی مانند پرادا و رالف لورن پرپل لیبل ظاهر شده‌اند.

برخی دیگر فکر می‌کنند که کاملاً شلخته هستند، افرادی که مدعی هستند بیشتر شبیه مک از فیلم همیشه در فیلادلفیا آفتابی است، هستند تا مورفیوس. در اینجا، دو موضع متضاد.

نه، آنها قطعات سرمایه گذاری هستند که با همه چیز هماهنگ هستند، مردانی که خود را در کت‌های چرمی بلند می‌پوشانند، اهمیتی نمی‌دهند که دیگران چگونه آن‌ها را درک می‌کنند.

شما سنگر چرمی را نمی پوشید تا در آن قرار بگیرید، آن را می پوشید تا برجسته شوید. دیوید مورفی از لاس وگاس را در نظر بگیرید.

سنگر سیاه ویلسون پالتو پوست سمور خود را از زمانی که 20 سال پیش آن را به عنوان هدیه دریافت کرده است.

پوست

هنگامی که آقای مورفی، 63 ساله، پالتو پوست را در فصل 4 برنامه تلویزیونی واقعیت 90 روز نامزد: قبل از 90 روز، که در سال 2020 پخش شد.

طرفداران برای ابراز وحشت به شبکه های اجتماعی رفتند. آقای مورفی اذیت نشد. در واقع، او اشاره کرد که چنین پالتوهایی که اکنون توسط پرادا و رالف لورن، در میان برندهای دیگر فروخته می‌شود.

در طول فصل نمایش او در باند فرودگاه‌ها رایج بودند. او گفت: از شکل ظاهری آن خوشم آمد. آقای مورفی برای Cameo ویدئو می‌سازد، سرویسی که به هر کسی اجازه می‌دهد پیام‌های سفارشی از افراد مشهور سفارش دهد.

همچنین گفت که پالتو پوست گرگ او قرعه‌کشی است، احتمالاً نیمی از درخواست‌های Cameo از من درخواست می‌کنند که آن کت را بپوشم.

  • منابع:
    1. ?Will a Long Leather Coat Make Me Look Creepy
  • تبلیغات: 
    1. صابون خرچنگ اصل کوسه جلبک دریایی
    2. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    3. با استفاده از acu خودرو می توانید دکل اینترنت همراه بسازید
    4. با بیمه عمر 200 سال عمر کنید