کوهنوردی با دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز توانست یخ کوه ها را آب کند

NSF International همانطور که اکنون شناخته می شود به عنوان بنیاد ملی بهداشت در سال 1944 در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه میشیگان شروع به کار کرد.

برنامه صدور گواهینامه دستگاه تصفیه آب NSF به آزمایش گسترده محصول و ممیزی های اعلام نشده از امکانات تولید نیاز دارد.

یکی از اهداف این سازمان غیرانتفاعی این است که به مصرف کنندگان اطمینان دهد که دستگاه های تصفیه آب که خریداری می کنند مطابق با الزامات طراحی، مواد و عملکرد استانداردهای ملی است.

Underwriters Laboratories, Inc.، یک سازمان مستقل و معتبر آزمایش و صدور گواهی است که واحدهای تصفیه آب خانگی را که مطابق با استانداردهای آب آشامیدنی EPA و موسسه ملی استاندارد آمریکا/بنیاد علوم ملی در زمینه کاهش آلاینده ها، نگرانی های زیبایی شناختی، یکپارچگی ساختاری و مواد هستند یا فراتر از آن هستند را تأیید می کند.

انجمن کیفیت آب یک سازمان تجاری است که تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز را آزمایش می‌کند و مهر طلایی خود را به سیستم‌هایی اعطا می‌کند که استانداردهای ANSI/NSF را برای عملکرد کاهش آلاینده، یکپارچگی ساختاری و ایمنی مواد برآورده می‌کنند یا از آنها فراتر می‌روند.

دستگاه

فیلترهایی که از اسمز معکوس استفاده می کنند، فیلترهایی که دارای برچسب “فیلترهای یک میکرون مطلق” هستند، یا آنهایی که دارای برچسب تایید شده توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا سازمان معتبر مؤسسه ملی استاندارد آمریکا / استاندارد بنیاد علمی ملی 53 برای “حذف کیست” هستند، ارائه می کنند.

بزرگترین اطمینان از حذف کریپتوسپوریدیوم. مانند تمام فیلترها، دستورالعمل‌های سازنده را برای استفاده و تعویض فیلتر دنبال کنید.

اصطلاح پولیش آب می‌تواند به هر فرآیندی اشاره کند که ذرات کوچک را حذف می‌کند یا غلظت‌های بسیار پایین مواد محلول را از آب حذف می‌کند.

فرآیند و معنای آن از تنظیم به تنظیم دیگر متفاوت است: یک سازنده فیلترهای آکواریوم ممکن است ادعا کند که فیلترهای آن با جذب “ریز ذرات” درون پدهای نایلونی یا پلی استر، پولیش آب را انجام می دهند، همانطور که یک مهندس شیمی می تواند از این اصطلاح برای اشاره به حذف آب استفاده کند.

رزین های مغناطیسی از یک محلول با عبور محلول از روی بستری از ذرات مغناطیسی. از این نظر پولیش آب اصطلاح دیگری برای سیستم های تصفیه آب کل خانه است. پولیش در کارخانه های احیای آب نیز در مقیاس وسیع انجام می شود.