گنجشک ها تمایل دارند در حفره هایی که از قبل موجود بودند لانه بسازند

زیست شناسی گنجشک ها تمایل دارند در حفره های از قبل موجود لانه بسازند، اما آنها همچنین به طور معمول در پشت بام ها، دیوارهای گوشه گیر و سازه های ساخته شده توسط انسان و همچنین در درختان و درختچه های با شاخه های متراکم لانه می سازند.

لانه ها عمدتاً از پوشش گیاهی تشکیل شده اند لباس چرم بچه گانه اما ممکن است از مقداری خاک رس، ماسه، پارچه و حتی سرگین استفاده شود (Heij, 1986).

در برخی شهرها، لانه ها همچنین حاوی گیاهان معطر و ته سیگار هستند که حاوی ترکیبات ثانویه ضد انگلی هستند (Sengupta and Shrilata, 1997).

نرها در ابتدا مکان های لانه سازی را انتخاب می کنند و متعاقباً با نمایش های صوتی و تصویری برای جفت خود تبلیغ می کنند (سامرز- اسمیت، 1963).

با این حال، برخلاف بسیاری از پرندگان آوازخوان، نرها فقط در یک منطقه بسیار کوچک در اطراف محل لانه رفتار تهاجمی و سرزمینی از خود نشان می دهند.

ماده‌ها بر اساس متن تشکر از همسر نمایش‌های بصری و صوتی و مکان‌یابی مکان‌های لانه، نرها را انتخاب می‌کنند (اندرسون، 2006). پس از جفت شدن، نرها و ماده ها اغلب برای کل فصل یا حتی چندین سال با هم می مانند.

جفت ها معمولاً از یک مکان لانه برای چندین سال استفاده می کنند مبل استیل ملایر با این حال، همانطور که در بیشتر گونه های پرنده معمول است، نرها بیشتر در این مکان می مانند.

یا معمولاً به منطقه اطراف یک مکان لانه نسبت به ماده ها باز می گردند (موریسون و همکاران، 2008).

هر دو جنس از لانه دفاع می کنند، تخم ها را پرورش می دهند و از بچه ها مراقبت می کنند، اگرچه زنان ماده نسبت به نرها تلاش بیشتری برای تولید مثل می کنند.جفت ها از نظر اجتماعی تک همسری هستند، با این حال، نسبت خاموش

  • منابع:
    1. The house sparrow in theservice of basic and appliedbiology
  • تبلیغات:
  1. میگو حاوی آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش التهاب کمک کند
  2. جیوه قرمز مواد اولیه بمب‌های هسته‌ای
  3. ماهی سوفی که در شمال آسیا کشف شد
  4. دامن یک آیتم عالی برای هر لباس مجلسی است