سوراخ شدن لباس کار خارجی اصل موجب غرق کشتی تفریحی با 500 سرنشین شد

آتش نشانان گروهی هستند که بیشتر در معرض خطر آتش سوزی هستند و به همین دلیل لباس در نظر گرفته شده برای آنها باید با استاندارد خاصی مطابقت داشته باشد، EN 469.

همچنین لباس کار خارجی اصل باید ضد آب، دید بالا و مقاوم در برابر حرارت، در برابر گسترش شعله و پاره شدن باشند. Portwest، با خط خورشیدی، طیف گسترده ای از تجهیزات آتش نشانی را ارائه می دهد.

اینها اقلامی با کارایی بسیار بالا هستند که از سه لایه تشکیل شده‌اند: خارجی‌ترین لایه در برابر آتش و گرمای همرفتی محافظت می‌کند، لایه میانی از نفوذ آب جلوگیری می‌کند و لایه حرارتی داخلی به عنوان مانعی برای گرما از شعله‌های نزدیک عمل می‌کند.

تست اختیاری ISO 13506 واقع بینانه ترین تست برای لباس های مقاوم در برابر شعله است. این آزمایش ساختگی است، یعنی شبیه سازی آتش روی یک ساختگی کاملاً پوشیده مجهز به بیش از صد حسگر که تغییرات انرژی حرارتی را در هر نقطه از بدن ثبت می کند.

لباس

این داده ها پیش بینی آسیب را ارائه می دهد که به سوختگی های درجه اول، دوم یا سوم طبقه بندی می شود. طبق گزارش‌ها، روپوش‌های Portwest از خط Bizflame نسبت به سایر برندها بهتر عمل کرده‌اند و نتایج سوختگی پیش‌بینی‌شده نزدیک به 0 درصد است.

پارچه ضد حریق مخصوص از 99% پنبه و 1% فیبر کربن ساخته شده است و با دوخت سه گانه ساخته شده است که حداکثر دوام و مقاومت در برابر پارگی را تضمین می کند.

علاوه بر این، معمولاً در صورت آتش سوزی، دود ایجاد می شود. به همین دلیل ضروری است که لباس های نسوز نیز بسیار قابل رویت باشند، یعنی مطابق با EN ISO 20471. این استاندارد اروپایی ویژگی های لباس هایی با سطح فلورسنت و درج مواد بازتابنده را توصیف می کند.

3 کلاس لباس سازگار وجود دارد: از اولین، از پایین ترین سطح، تا سوم، که بالاترین سطح محافظت را ارائه می دهد و همچنین برای c مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.